Tuesday, October 20, 2009

NO MAN'S LAND - same (2008)




9 comments:

  1. Ωραίο album φίλε.Έχω και εγώ μια κόπια απο αυτό το αριστούργημα.Την πορτοκαλι.Νομίζω πως κυκλοφόρησε σε 4 διαφορετικά χρώματα.Ζυγίζει 750gr.Απο τις πιο βαριες εκδόσεις μονού βινυλίου που έχω.Έκανε καλή δουλεία ο Καραθανάσης.

    ReplyDelete
  2. Γα@@@α φιλε... Αρωστια . Δεν θημαμε ,μπορει να ειναι 5 διαφορετικα χρωματα κ συγουρα καθε κοπια εχει αλλη φοτωγραφια .Σχεδον ΜΟΝΑΔΙΚΟ αποκτιμα για τον καθενα μας. Νασε καλα

    ReplyDelete
  3. ΦΙΛΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙΡΟ.

    ReplyDelete
  4. Φιλε TOM εχεις blog εισαι Followers και τωρα το πηρα χαμπαρι !!!!! Σε βαζω στα αγαπημενα μου!!!

    ReplyDelete
  5. Ξέρεις πόσο πάει στην αγορά ε?Πάνω απο 200 στην χειρότερη.Τέσπα μιας και πίασαμε την anazitisirecords θέλω μια μεγάλη χάρη απο σένα.

    1) Αν έχεις το Κaleidoscope(aka Purple Overodose) γίνεται να το σηκώσεις?

    2)Αν έχεις το Batch( που νιώθω πως το χεις) γίνεται να το σηκώσεις κι αυτό?Έχω λιώσει το Drifting και δεν θέλω να πάρω κι άλλη κόπια.

    Φίλε μου αν μου κάνεις αυτή την χάρη θα σου είμαι ευγνώμων για μια ζωή.Κι επειδή βαρέθηκα να γράφω ως Ανonymous(ωραία μπάντα btw) θα κάνω account για την πάρτη σου...:)

    ReplyDelete
  6. FILE ΜΙΚΕ AN ΣΟΥ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ Ο ΝΕΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΤΩΝ NIGHTSTALKER, ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΑΝ ΘΕΣ.

    ReplyDelete
  7. Καλα, κανεις ελληνας bloger δεν εχει ανεβασει το Καλειδοσκοποιο ??? Βαριεμαι το riping .Γιαυτο κανω downloading .Αλλα καποια Lp's δεν τα βρισκω !! Οτι δεν βρισκω το ριπαρω , ετσι ξεκινισα το blog αυτο . Να ανεβαζω τα riping μου ,οτι δεν εχουν οι αλλοι . Το Καλειδοσκοποιο ειναι στο φουρνο και ψηνεται εντος 24 ωρων . Το Batch ειναι δισκαρα , αλλα για λογους που δεν γινεται να αναφερω , αν αυριο ειναι ανεβασμενο εχει καλος .Αλλιως θα περιμενεται απο αλλον bloger.
    φιλε ΤΟΜ παρε 2 link του νεου δισκου των NIGHTSTALKER (ισως ο καλυτερος του!). Το εχουν αλλοι , μην το ανεβαζω και εγω.


    http://rockeiragem.blogspot.com/2009/09/nightstalker-superfreak-2009.html

    http://soundholikz.blogspot.com/2009/09/nightstalker-superfreak.html

    ReplyDelete
  8. Να σαι καλά βρε mike.Χίλια ευχαριστώ και πάλι ακόμα κι αν δεν σηκώσεις το batch αν και θα με πληγώσεις(κάνι και ρίμα)...:)Kαλό βράδυ και τα λέμε αύριο άμα είναι.

    ReplyDelete
  9. http://www.mediafire.com/download/xhemuhpq9gsa98a/nomansland.rar

    ReplyDelete